Met trots mogen wij Skyhigh TV te Hilversum, al vanaf 2014 als één van ons klanten noemen.
Eén van onze monteurs constateerde dat er binnen geringe tijd toch vaak storingen werden gemeld aan hun verschillende koffieautomaten en besprak dit met één van onze adviseurs.
Na een gesprek met de klant bleek dat ze binnen de contractperiode sterk gegroeid zijn in aantal werknemers, waardoor de aanwezige koffiemachines de aantallen niet meer konden bolwerken en vaak in storing schoten. Tijdens het gesprek bleek ook dat de klant, na vier jaar dezelfde melange, wel eens toe was aan een andere smaak. Wij hebben CEO van Skyhigh TV, Marc Dik, daarom een proefsessie aangeboden bij hen op locatie.
Met één onze monteurs, onze proefmachine en een auto volgeladen met onze verschillende melanges ging onze adviseur op pad om de problemen bij de klant zo snel mogelijk op te lossen. De proefsessie werd gehouden in de kantine van Skyhigh TV en al snel werd door de heer Dik gekozen voor onze horecalijn: de Royal Cafe Crème koffieboon.
Wij plaatsen, ondanks dat hun contract op de huidige machines nog liepen, alvast vier nieuwe Etna Dorado Large Espresso koffieautomaten en sloegen hun oude automaten op. Zo is, ondanks het nog lopende contract, de klant per direct geholpen. En zeg nou zelf; van gemiddeld één tot twee storingen in de week, naar geen storingen in de afgelopen twee maanden, daar wordt iedere klant toch blij van? En daar worden wij weer blij van.
Direct contact
Ja, ik wil koffie
Onze adviseurs geven je graag gratis en vrijblijvend persoonlijk advies